Friday, November 18, 2011

Jumpa Pakar Kaunseling Sementara

Hai sayangs!
Hari ni dila bukan nak cite pasal dila jumpa kaunselor taw..
Ni cite tentang kawan dila.. 
Semalam dia jumpa dila (konon mcm pakar kaunseling lah)

Dia dtg dengan satu permasalahan...
Agak susah jugak la nak bagi pendapat..huhu
Tapi dila ckp je apa yg dila rasa betul kott..hee

Perbualan kami cam ni lah lebih kurang :

Dia : Dila.. aku nak tanya ko something ni..
Dila : Mendenye? ckp jela.. cm takk biase lakk..
Dia : Emm, aku nak mintak pendapat ko la.. Bab perasaan ni..
Dila : Adess.. mcm la aku pndai sgt.. Tp, takpe. ko ckp je dulu ape problem ko?
Dia : Ko tau kan aku dgn -------- da lama couple. Tp, masalahnya skrg, aku dah mula tersuka kat sorang     
classmate kita. Camne?
Dila : Laaa... sape yang ko tersuka tu?
Dia : Si -------- tu la.. Dia kan suka kacau2 aku.. So, aku tetiba ada hati kat dia lak.. Pastu, dia tengok aku pun lain mcm da.. Dia suka aku jugak kott! heheh
Dila : Biar betul???? (muka terkejut) bukan ke dia pun dah ada GF?
Dia : Mmg la. tp, aku takk tahu sejak bila perasaan ni mula datang. So, camne ni dila?
Dila : Susah jugak ni! (sambil garu kepala yg takk gatal) Ko ignore jela perasaan tu. Jangan pandang dia lagi dan cuba elakkan diri drpd dia.
Dia : Ala, kita kan sekelas.. Susahla! Dlm kelas pun aku asyik pandang dia. Dia pun cam tu gak..
Dila : Parah2.. Okay, aku nak tanya. Ko sayang BF ko?
Dia : Eh, mestilah!!
Dila : Hah! tu la jwpn dr mslh ko ni.. Kalau ko sayang BF ko, lupakan perasaan main2 ko tu.. Faham?
Dia : Yeke? Emm, camtu je? Alaaa... yela2... aku cuba la.. :(
Dila : Dahhh, takk yah buat muka sedih2.. Ngada2 la ko ni!
Dia : Huh, kene marah pulak! Dah la nak balik! BYEEE!!!

Mcm tu la al-kisahnya.. Kawan dila boleh pulak jatuh cinta katanya, dengan classmate kami.. Lawak2.. Haha! Apa2 pun dila harap dia takk terus melayan perasaannya tu.. Okay la diary dila sayang, dila stop sampai sini je dulu... Babai! :)

# Laki tu pun gatal! dah ada GF, buatlah cara dah ada GF! ni takk.. Usha GF org lak.. bagi harapan.. GEDIK!! huhu ^^



No comments:

Post a Comment

Alamak! ada orang baca la diary kita. Malu!